Onze klantenservice
is dagelijks bereikbaar.

Heb je een vraag over een product of wil je iets anders weten? Stel ze dan gerust.

info@kadododo.nl

Bestelling & verzending

Over het algemeen is het zo dat als je voor 3 uur besteld het product dezelfde dag nog verzonden.

Zodra de bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging op het e-mailadres dat je bij het afrekenen hebt opgegeven. Deze email bevat een track en tracé link, zodat je altijd kan zien waar het pakketjes zich bevindt. Controleer je spam/ongewenste mappen als je de e-mail niet hebt ontvangen.

Hoe lang het duurt voordat je bestelling het opgegeven adres is aangekomen, is afhankelijk van waar de bestelling wordt afgeleverd en de verzendoptie die is gekozen bij het afrekenen. Maar normaal gesproken wordt het pakketje de volgende dat bij je bezorgd door de postbezorger van Post NL.

Je kunt altijd je pakket volgen via de link in je verzendbevestigingsmail. Mocht je pakketje na een werkweek nog niet bezorgd zijn, ( 5 werkdagen opgeteld vanaf het moment dat je pakketje is verzonden) dan kun je contact met ons opnemen via info@kadododo.nl Dan kunnen wij kijken of wij je een nieuwe opsturen, of dat wij het geld terug storten wat er betaald is voor de bestelling. Hou er natuurlijk altijd rekening mee dat een bestelling besteld op en tussen feestdagen er langer over kan doen door drukte bij Post NL.

Als je denkt dat je bestelling tijdens het versturen verloren is gegaan, neem dan contact met ons op (info@kadododo.nl) en we helpen je graag verder!

Om je bestelling te kunnen vervangen indien het pakket is kwijtgeraakt, zijn wij je verzendgegevens nodig. Dit is nodig zodat wij weten dat er geen problemen waren met het adres waardoor het pakketje misschien zou worden geretourneerd of onjuist zou worden afgeleverd. Mocht het pakketje niet juist bezorgd zijn omdat er een fout in het adres zit, dan moet hiervoor helaas een nieuwe verzend zegel voor worden aangemaakt, en zal de verzending in rekening worden gebracht. Je ontvangt hiervoor dan van ons een betaallink, zodra deze is betaald wordt het pakketje dan opnieuw verstuurd.

Stuur ons zo snel mogelijk een e-mail (info@kadododo.nl) met het orderbevestigingsnummer.

 

Zolang je bestelling nog niet is verzonden, kunnen wij je bestelling annuleren en het volledige betaalde bedrag terugstorten op je rekening. Dit gebeurt vaak dezelfde dag nog, maar kan eventueel 1 a 2 dagen duren.

Stuur ons een e-mail (info@kadododo.nl) met daarin het orderbevestigingsnummer en het nieuwe adres waar het pakketje naartoe verzonden moet worden. Houd er rekening mee dat we je adres niet meer kunnen wijzigen nadat je bestelling al is verzonden.

Als je pakketje is bezorgd en er mist iets, of er is iets stuk of beschadigd, stuur ons dan een e-mail op info@kadododo.nl Zo kunnen wij kijken hoe wij het probleem het beste kunnen oplossen. Vermeld in de e-mail je bestelnummer en laat ons precies weten welk(e) item(s) ontbraken of beschadigd zijn.
E-mail ons zodra je opmerkt dat je het verkeerde product hebt ontvangen van ons. Stuur ons je bestelnummer dat je kunt vinden in de bevestingsmail van je bestelling. Laat ons weten welk(e) artikel(en) je verwachtte te ontvangen en beschrijf of stuur foto’s van het/de verkeerde artikel(en). We regelen een nieuwe verzending voor het juiste artikel, zodat je niet opnieuw hoeft te bestellen. Voor het/de verkeerde artiekel/en ontvang je van ons een gratis retourzegel zodat je deze kosteloos kan retourneren.

Bestelling & verzending

Staat je vraag er niet tussen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Stuur je bericht naar ons via het formulier hiernaast en onze klantenservice neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Normaal gesproken krijg je binnen een werkdag een email terug.