In de meeste gevallen kunnen wij tot 1 maand na de besteldatum een terugbetaling aanbieden of artikelen vervangen indiend deze kapot bij jouw bezorgd zijn. De geretourneerde artikelen moeten schoon, ongewassen en in de originele verpakking zijn, indien van toepassing.
Hou er rekening mee dat als een artikelen niet kapot of verkeerd aan je geleverd is, dat de retourkosten dan voor jezelf zijn.
We kunnen geen directe omwisseling van artikelen verwerken. Voor sommige (ongepersonaliseerde) bestellingen kunnen we een retour accepteren voor een terugbetaling en dan mag je kiezen of je het artikel opnieuw besteld in de maat of /kleur die je kiest . Als u een artikel wilt retourneren voor een terugbetaling, stuur ons dan een e-mail op info@kadododo.nl of klik op onderstaande link.
Klik hier om je pakket als retour aan te melden.
Beschadigd of missende item
Als je pakketje is bezorgd en er mist iets, of er is iets stuk of beschadigd, stuur ons dan een e-mail op info@kadododo.nl Zo kunnen wij kijken hoe wij het probleem het beste voor jouw kunnen oplossen. Vermeld in de e-mail je bestelnummer en laat ons precies weten welk(e) item(s) ontbraken of beschadigd zijn.
Stuur ons als dit mogelijk is een foto mee waarop de beschadiging van het artikel te zien is. Aan de hand hiervan kunnen wij zien of dit eventueel de schuld van ons is, of dat er hier nog iets anders aan de hand is.
Bestelling is niet bezorgd
Je kunt altijd je pakket volgen via de link in je verzendbevestigingsmail. Mocht je pakketje na een werkweek nog niet bezorgd zijn, ( 5 werkdagen opgeteld vanaf het moment dat je pakketje is verzonden) dan kun je contact met ons opnemen via info@kadododo.nl Dan kunnen wij kijken of wij je een nieuwe opsturen, of dat wij het geld terug storten wat er betaald is voor de bestelling. Hou er natuurlijk altijd rekening mee dat een bestelling besteld op en tussen feestdagen er langer over kan doen door drukte bij Post NL.
Als je denkt dat je bestelling tijdens het versturen verloren is gegaan, neem dan contact met ons op (info@kadododo.nl) en we helpen je graag verder!