Waar is mijn bestelling?
Over het algemeen wordt je bestelling nog op dezelfde dag ingepakt als je vóór 3 uur ‘s middags bestelt. Zodra de bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging op het e-mailadres dat je hebt opgegeven tijdens het afrekenen. In deze e-mail vind je een track en trace-link waarmee je de locatie van je pakketje kunt volgen. Als je de e-mail niet hebt ontvangen, controleer dan je spam/ongewenste mappen.
De bezorgtijd van je bestelling is afhankelijk van de afleverlocatie en de gekozen verzendoptie. In de meeste gevallen wordt het pakketje de volgende dag bezorgd door de postbezorger van Post NL. Volg je pakketje via de link in de verzendbevestigingsmail. Als je bestelling na een werkweek nog niet is bezorgd, neem dan contact met ons op via info@kadododo.nl. We zullen dan bekijken of we een nieuwe kunnen opsturen of het betaalde bedrag terugstorten.
Houd er rekening mee dat tijdens feestdagen de bezorgtijd langer kan zijn vanwege drukte bij Post NL.
Gepersonaliseerde producten:
Voor gepersonaliseerde producten geldt een speciale levertijd van 2 tot 4 werkdagen. We doen ons best om deze producten binnen deze termijn te verzenden. Zodra de bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging met de gebruikelijke track en trace-link.
Als je denkt dat je bestelling tijdens het verzenden verloren is gegaan, neem dan contact met ons op via info@kadododo.nl en we helpen je graag verder. Om je bestelling te vervangen bij verlies, hebben we je verzendgegevens nodig om eventuele problemen met het adres uit te sluiten.
Hoe annuleer ik een bestelling?
Stuur ons zo snel mogelijk een e-mail (info@kadododo.nl) met het orderbevestigingsnummer. Zolang je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we deze annuleren en het volledige bedrag terugstorten op je rekening. Dit gebeurt meestal dezelfde dag, maar kan 1 tot 2 dagen duren.
Hoe wijzig ik mijn verzendadres?
Stuur ons een e-mail (info@kadododo.nl) met het orderbevestigingsnummer en het nieuwe adres. Let op dat we je adres niet kunnen wijzigen nadat je bestelling is verzonden.
Er mist een deel van mijn bestelling, of er is iets kapot of beschadigd, wat kan ik doen?
Als er iets ontbreekt, stuk is, of beschadigd is, stuur dan een e-mail naar info@kadododo.nl met je bestelnummer en details over het ontbrekende of beschadigde item. Voeg indien mogelijk een foto toe om het probleem te verduidelijken. We zullen dan bekijken hoe we het probleem het beste kunnen oplossen.
Ik heb het verkeerde artikel ontvangen, wat kan ik doen?
Neem contact met ons op zodra je merkt dat je het verkeerde product hebt ontvangen. Stuur ons je bestelnummer en details over het verwachte artikel. We regelen een nieuwe verzending voor het juiste artikel en sturen je een gratis retourzegel voor het verkeerde artikel.
Wanneer kan je je bestelling verwachten?
Normaal gesproken worden bestellingen binnen 3 werkdagen bezorgd, meestal de volgende dag op werkdagen. Bestellingen in het weekend worden uiterlijk op dinsdag verzonden en kunnen op woensdag worden verwacht.
Verzendkosten
Voor bestellingen binnen Nederland rekenen wij €5,95 een pakket. Verzendkosten voor België bedragen €8,95. Bestellingen boven €50 worden gratis verzonden in Nederland.
Verzendmethode
We gebruiken Post NL voor alle pakketzendingen, inclusief Track & Trace.
Feestdagen
Tijdens feestdagen (Nieuwjaarsdag, Pasen, Koningsdag, Bevrijdingsdag, Hemelvaartsdag, Pinksteren, 1e en 2e Kerstdag) kan de levertijd tot 4 dagen langer zijn vanwege drukte bij vervoerders.